DOPRAVA A PLATBA

Doprava a platba

Při objednávce nad 2000,- Kč je doprava ZDARMA (objednávky bez nábytku).

  • Způsoby doručení: 
  1. PPL – 109kč – Odeslání zásilky přepravní společností PPL po České republice s dodáním do 24 hodin od odeslání zásilky. Standardní doručení probíhá v pracovní dny od 9 – 18 hod. Při odeslání zásilky budete informováni e-mailem a první SMS (číslo zásilky, odkaz pro sledování zásilky) a v den doručení druhou SMS (časové rozmezí doručení zásilky, kontakt na kurýra).
  2. PPL Parcelshop – 89kč – Vyzvednutí na pobočce PPL Parcelshop,sami si vyberete pobočku,kde si dle svého zvoleného času vyzvednete balíček.
  3. Osobní odběr – platbou předem na účet nebo hotově v  OD Permon,  Dlouhá třída 1228/44c – Havířov 736 01
  4. Zásilkovna – 65kč – budete oznámeni SMS, že je Vaše zásilka uložena ve Vaší vybrané Zásilkovně.
  • Způsoby platby: 

Platbou předem na účet -ZDARMA  – účet: 222981377/0600

Při neobdržení platby na náš účet do 5 kalendářních dnů, od vytvoření objednávky, objednávku stornujeme.

Platba přes      

Platba hotově nebo kartou  při osobním odběru  v Havířově – ZDARMA

Dobírka: PPL, Zásilkovna, zaplatíte dopravci nebo na Vaší zvolené pobočce – MOMENTÁLNĚ NELZE POSÍLAT NA DOBÍRKU, MOC SE NÁM BALÍKU VRACÍ NEVYZVEDNUTÝCH BALÍKŮ ZPĚT, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

–  pošleme Vám automaticky na email zadání pro úhradu objednávky. Po připsání částky na náš účet Vám bude zboží zasláno spolu s řádným dokladem o zaplacení.

Informace k elektronické evidenci tržeb (EET)

náš e-shop je povinen se zapojit do systému EET od 1.3.2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.