Reklamace

Svou reklamaci vyřizujte :

Telefon : 774 282 313

Email : andreabaurova82@seznam.cz, levnedisney@email.cz

Při vyřízení reklamace mi volejte nebo pošlete email a domluvíme se jak postupovat dál 🙂

Emailem Vám bude po telefonické nebo emailové dohodě poslán „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“, který zašlete zpět se zbožím.

reklamační protokol k vytištění

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14 denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na mém odběrném místě v Havířově.

  • zboží musí mít originál štítek
  • nesmí být špinavé , zničené
  • nesmí mít známky používání

Kde zboží vrátit

  • Zboží můžete vrátit na prodejně  v Havířově, kurýrem, přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu viz. níž
  • ul. Těšínská 1616/1c, Havířov – Bludovice, 73601 -adresa pouze PRO KURÝRA !!
  • ZÁSADNĚ NEPŘEBÍRÁM BALÍKY DOPORUČENĚ NEBO BALÍK DO RUKY !!

  • Doprava ZDARMA : 
    • doprava není účtována od 1500Kč nákupu zboží, pokud není uvedena zvláštní akce eshopu.
    • nárok na dopravu ZDARMA zaniká , pokud zákazník vrací zpět zboží a je o částku ponížená cena , která je nižší než 1500Kč nebo u akční ceny dopravy , která je ZDARMA.

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, telefonicky  a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu ZÁSILKOVNY nebo BALÍKOVNY :

ZÁSILKOVNA

  •  
    Z-BOX
    Padlých hrdinů 811/1
    73601 Havířov
    Česká republika
    Mé jméno :  Andrea Baurová, telefon : 774282313, email : andreabaurova82@seznam.cz
  • Pokud nemáte aplikaci Zásilkovna, kde můžete pohodlně odeslat balík z jakékoliv pobočky , můžete si ji stáhnout zde :

https://www.zasilkovna.cz/mobilni-aplikace

  • BALÍKOVNA 

  • Havířov
  • Andrea Baurová, telefon : 774282313, email : andreabaurova82@seznam.cz
  • v odkazu si můžete vypsat poslání balíku sami
  • https://www.balikovna.cz/cs/poslat-balik
  • Nepřebírám dobírky
  • Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
  • POZOR DŮLEŽITÉ !! nepřebírám zboží poslané Českou poštou !! jen balík do Balíkovny
  • Jaké dokumenty přiložit?

    Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku a formulář pro odstoupení od smlouvy.

  • Dodržení 14denní lhůty

    Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. . Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

    Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

    V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.